Allegro Kompleksowa obsługa

Allegro jest największą platformą e-commerce w Polsce, pozwalając dotrzeć do ogromnej liczby kupujących.

Rozwój platformy oraz całego rynku e-commerce powoduje, że liczba sprzedawców rośnie jednak w podobnie szybkim tempie. Dlatego uzyskanie sukcesu w sprzedaży, zwiększanie przychodów przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu kosztów wymaga kompleksowego działania w zakresie dbania o konkurencyjność ofert, wysoki poziom ocen jakości sprzedaży konta oraz odpowiednio dobrane działania marketingowe.

Allegro Ads

Kompleksowa obsługa

Prowadzenie konta w odpowiedni sposób jest bardzo istotne z punktu widzenia wpływu na poziom sprzedaży, optymalizacji kosztów, ułatwienia pracy oraz zagwarantowania ciągłości możliwości sprzedaży na platformie Allegro. Skuteczność podejmowanych w tym zakresie działań ma bezpośredni wpływ na wiele parametrów „Jakości sprzedaży” oraz „Super Sprzedawcy”, które w znaczącym stopniu odpowiadają za pozycje wyświetlania ofert, kosztów działań marketingowych oraz ocen kupujących, przekładając się na wysokość przychodu ze sprzedaży.

Odpowiednie zarządzanie ofertami oraz działami marketingowymi pozwala zredukować koszty prowadzonych działań na platformie Allegro. 

Prommerce posiada certyfikowanych specjalistów z ponad 12 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia kont Allegro.

Zarządzanie promowaniem ofert polega na dokładnej analizie danych w celu doboru odpowiednich ofert, których wyróżnienie przełoży się na wysoki wzrost popularności. Zadaniem promowanych ofert jest zwiększenie wartości generowanej sprzedaży, popularności oraz zwiększenie rozpoznawalności konta Allegro.

Zarządzanie kampaniami Allegro Ads polega na wykonaniu dokładnej analizy wielu parametrów, następnie na jej podstawie stworzenie odpowiedniej i zaawansowanej struktury kampanii, która będzie pozwalała na precyzyjne i indywidualne optymalizowanie stawek w przyszłości. Wdrożenie odpowiedniej strategii wykorzystującej wszystkie odpowiednie formy kampanii Ads pozwala zwiększyć wartość generowanej sprzedaży oraz popularności oraz rozpoznawalności marki.

Zarządzanie udziałem ofert w programach polega na analizie danych w celu doboru odpowiednich ofert, których udział w odpowiednim programie przyniesie najwięcej korzyści.
Zadaniem programów umożliwiających udział w Strefie okazji jest zwiększenie popularności ofert, wartości sprzedaży oraz rozwinięcie sprzedaży pozostałych ofert.

Stała analiza wszystkich istotnych parametrów konta Allegro pozwala wyszukiwać płaszczyzny, których modyfikacja powinna doprowadzić do wzrostu sprzedaży, popularności ofert, zwiększenie wartości statystycznego koszyka zakupowego oraz zmniejszenie kosztów sprzedaży. Wykonywanie stałej analizy pozwala na bieżące dostosowywanie konta do zmian zachodzących na platformie, pozwalając w ten sposób być stale przed konkurencją.

Cennik

od 1 200,00 zł miesięcznie netto

Korzyści współpracy z Prommerce

Kompleksowa obsługa prowadzona przez Prommerce pozwoli generować większą sprzedaż zwiększyć popularność ograniczyć koszty

Doświadczenie

Posiadamy ponad 12 lat doświadczenia w zakresie obsługi Allegro.

Kwalifikacje

Posiadamy certyfikaty kompetencji potwierdzające nasze umiejętności.

Statusy

Posiadamy status partnera plus Allegro w zakresie kompleksowej obsługi.

Polecenia

Otrzymujemy nowe zapytania o współpracę z poleceń naszych stałych klientów.

Wyniki

Pracujemy nad wygenerowaniem najlepszych rezultatów dbając o budżety klientów.

Warunki współpracy

Stosujemy proste zasady współpracy, będące bezpieczne i komfortowe dla klientów.

Allegro Partner +

Prommerce Allegro Partner Plus w zakresie kompleksowej obsługi.

Sprawdź nasze strategie reklamowe Allegro

Sprawdz jak możemy zwiększyć wartość sprzedaży zwiększyć rozpoznawalność ograniczyć koszty
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej jest właściciel strony Prommerce Sp. z o.o. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności. Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: agencja@prommerce.pl. Odnośniki: „Warunki użytkowania”, „Polityka prywatności”

Wyniki prowadzonych działań

Prowadząc usługi dla naszych klientów wkładamy duże zaangażowanie w celu wypracowania możliwie najlepszych rezultatów.
0 lat

Doświadczenia w obsłudze Allegro

do 0 %

Zwiększenie sprzedaży z kampanii Allegro Ads

do 0

Zwroty z inwestycji w kampaniach Allegro Ads

FAQ

Czy prowadzicie kampanie Allegro Ads dla każdego konta Allegro?

Przed rozpoczęciem prowadzenia działań reklamowych konto oraz oferty muszą być odpowiednio przygotowane. Dlatego zawsze przed rozpoczęciem usługi wykonujemy darmowy uproszczony audyt mający na celu weryfikację najważniejszych elementów. W przypadku potrzeby wprowadzenia modyfikacji wysyłamy informacje do klienta. Usługę zaczynamy świadczyć dopiero po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych aspektów, aby kampanie były rentowne dla klienta.

Jaki jest sekret Prommerce na prowadzenie skutecznych kampanii Allegro Ads?

W dużym uproszczeniu jest to stworzenie bardzo rozbudowanej struktury, aby później można było wykonywać szczegółowe optymalizacje. Mając wykonaną dokładną analizę oferty danego konta, tworzymy nowe kampanie. W każdej kampanii tworzymy możliwie największą liczbę grup reklamowych z podziałem na różne miejsca emisji reklam. Dlatego często zdarzają się przypadki kiedy na jedną ofertę przypadają dwie grupy reklam. Posiadając tak rozbudowaną strukturę można wykonywać nieustanne modyfikacje stawek dążąc do uzyskania największej możliwej wartości generowanej sprzedaży z zachowaniem ustalonego z klientem parametru "Zwrot z inwestycji".

Dlaczego warto zlecić prowadzenie kampanii Allegro Ads?

Sprzedaż generowana przez kampanie Allegro Ads obecnie osiąga poziomy od 30 do 60 % całkowitej wartości sprzedaży (dane na podstawie analizy danych naszych klientów). Oczywiście można prowadzić skutecznie kampanie Allegro Ads we własnym zakresie i nie trzeba zlecać tego zewnętrznej firmie. Wymaga to jednak bardzo dużo czasu poświęconego na naukę, następnie testowanie na własnym koncie wielu rozwiązań w celu ustalenia jakie działania będą przynosić najlepsze rezultaty oraz codziennej analizy danych i wprowadzania optymalizacji stawek, struktury kampanii. Należy również na bieżąco śledzić nowości wprowadzane przez Allegro w Ads i zmianę trendów. Chcąc oszczędzić dużą ilość czasu, ryzyko przepalenia budżetu reklamowego oraz utratę przychodu warto rozważyć powierzenie tych zadań zaangażowanemu partnerowi.

Jaką będą miał kontrolę nad prowadzonymi przez Prommerce kampaniami Allegro Ads?

Klient posiada dostęp do wyników generowanych przez kampanie Allegro Ads w trybie rzeczywistym, w każdej chwili może przeglądać i analizować wszystkie parametry prowadzonych kampanii.
Kampanie prowadzone są zgodnie ze strategią przygotowaną na podstawie oczekiwań klienta w kwestii wartości generowanej sprzedaży, rentowności (procentowego kosztu do wartości wygenerowanej sprzedaży). Przed rozpoczęciem emisji kampanii ustalany jest z klientem poziom maksymalnego budżetu miesięcznego (kosztu Allegro Ads), który może być w każdej chwili modyfikowany na podstawie dyspozycji mail wysłanej przez klienta.

Czym ryzykuje decydując się na usługę prowadzenia przez Prommerce kampanii Allegro Ads?

Ustalamy szczegółowo parametry kampanii Allegro Ads przed rozpoczęciem działań, dlatego wiemy jaka rentowność spowoduje opłacalność działań reklamowych dla danego klienta. Wykonujemy działania optymalizacji dążące do uzyskania oczekiwanej rezultatów już od pierwszych dni emisji. Najczęściej udaje nam się wprowadzić modyfikacje prowadzące do generowania zadowalających wyników po okresie pierwszych dwóch tygodni, dlatego zalecamy konsultacje po tym okresie w celu przedstawienia wyników i ustaleniu dalszych działań. W celu minimalizacji ryzyka naszych klientów rekomendujemy rozpoczęcie kampanii z mniejszym wykorzystaniem budżetu na początkowym etapie, w momencie kiedy kampanie generują wyniki z zadowalającą rentownością, stopniowe zwiększanie zakresu emisji wykorzystując większy budżet reklamowy i dążąc do wygenerowania największej wartości sprzedaży, utrzymując parametr „Zwrot z inwestycji” określający rentowność powyżej ustalonego z klientem poziomu. W naszej ocenie takie działanie w połączeniu z okresem próbnym przez pierwsze 30 dni w możliwie największym stopniu niweluje wszelkie ryzyka po stronie klienta związane z delegowaniem prowadzenia kampanii Allegro Ads.