Allegro Ads

Allegro jest największą platformą e-commerce w Polsce, pozwalając dotrzeć do ogromnej liczby kupujących.

Rozwój platformy oraz całego rynku e-commerce powoduje, że liczba sprzedawców rośnie jednak w podobnie szybkim tempie. Dlatego uzyskanie sukcesu w sprzedaży, zwiększanie przychodów przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu kosztów wymaga kompleksowego działania w zakresie dbania o konkurencyjność ofert, wysoki poziom ocen jakości sprzedaży konta oraz odpowiednio dobrane działania marketingowe.

Allegro Ads

Kampanie Allegro Ads

Reklamy pozwalające na wyświetlenie ofert przed wynikami wyszukiwania oraz w pozostałych bardziej widocznych miejscach platformy Allegro oraz sieci reklamowej Google i Facebook.

Podstawowymi elementami przed rozpoczęciem skutecznej emisji reklam jest posiadanie konkurencyjnych ofert oraz wysokiej jakości sprzedaży konta Allegro. Posiadając spełnione podstawowe elementy, sukces kampanii jest zależny od odpowiedniej optymalizacji stawek, w tym celu tworzymy zaawansowane struktury kampanii pozwalające na wykonywanie szczegółowej optymalizacji każdej z grup reklamowych pod kątem wysokości stawek CPC lub CPM oraz miejsc emisji reklam.

Wzrost liczby reklamodawców Allegro Ads oraz wysokości stawek powoduje, że wygenerowanie wysokich wartości sprzedaży z zachowaniem odpowiedniego parametru rentowności wykonywanych działań w wielu branżach jest możliwy tylko przy zaawansowanej optymalizacji prowadzonych kampanii.

Prowadząc kampanie dla klientów zaczynami od analizy ofert oraz branży w celu uzyskania możliwie największej ilości informacji oraz dobrania najlepszych działań reklamowych. Proces rozpoczyna się od opracowania strategii przy wykorzystaniu planera kampanii, zaprojektowania struktury grup reklamowych, wybraniu rodzaju reklam dla danych ofert, a następnie określenie budżetu oraz strategii stawek i miejsc emisji reklam.

Uruchomione kampanie są stale monitorowane i optymalizowane przez certyfikowanych i doświadczonych specjalistów. Proces ten jest powtarzany w każdym dniu roboczym. Wszystkie prace wykonywane są w celu uzyskania największego przychodu ze sprzedaży za pośrednictwem kampanii Allegro Ads przy jednoczesnym stałym minimalizowaniu kosztów ich prowadzenia w celu uzyskania najwyższego wyniku zwrotu z inwestycji.

Reklama pozwalająca na wyświetlenie ofert przed wynikami wyszukiwania oraz w pozostałych bardziej widocznych miejscach platformy Allegro.
Kampania pozwala na zwiększenie ruchu w ofertach oraz zwiększenie przychodu ze sprzedaży.
Reklama rozliczana w modelu PPC – opłata naliczana zgodnie z ustawioną stawka po kliknięciu użytkownika w link i przekierowania go do oferty sprzedawcy.
Reklama pozwalająca na wyświetlanie ofert w formie kampanii produktowej w wyszukiwarce Google. Oferta prezentowana jest na samej górze wyników, prezentując zdjęcie oraz cenę produktu.
Kampania pozwala na zwiększenie ruchu w ofertach oraz zwiększenie przychodu ze sprzedaży.
Reklama rozliczana w modelu PPC – opłata naliczana zgodnie z ustawioną stawka po kliknięciu użytkownika w link i przekierowania go do oferty sprzedawcy.
Reklama pozwalająca na wyświetlanie ofert w różnych miejscach platformy Facebook.
Kampania pozwala na zwiększenie ruchu w ofertach oraz zwiększenie przychodu ze sprzedaży.
Reklama rozliczana w modelu PPC – opłata naliczana zgodnie z ustawioną stawka po kliknięciu użytkownika w link i przekierowania go do oferty sprzedawcy.
Reklama pozwalająca na wyświetlanie banerów reklamowych przed wynikami wyszukiwania na platformie Allegro oraz pozostałych miejscach emisji.
Kampania pozwala na zwiększenie ruchu w ofertach, zwiększenie przychodu ze sprzedaży oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.
Bardzo dobrze sprawdza się do budowania i rozwijania świadomości marki produktów lub sklepu oraz reklamowania nowych produktów na rynku.
Reklama rozliczana w modelu CPM – opłata naliczana zgodnie z ustawioną stawką co 1000 wyświetleń.
 
Rodzaje reklamy graficznej:
Szablonowa – logo, krótkie hasło reklamowe, dwie dynamicznie dobierane oferty
Banerowa – baner graficzny prezentujący markę, sklep lub kategorię ofert
Reklama na stronie głównej – baner graficzny dostosowany do wyświetlania w sekcji z polecanymi ofertami u góry strony głównej Allegro

Cennik

8% budżetu reklamowego netto - minimum 460,00 zł miesięcznie netto

Korzyści współpracy z Prommerce

Kampanie Ads prowadzone przez Prommerce mogą generować większą sprzedaż zwiększyć "Zwrot z inwestycji"

Doświadczenie

Posiadamy ponad 12 lat doświadczenia w zakresie obsługi Allegro.

Kwalifikacje

Posiadamy certyfikaty kompetencji potwierdzające nasze umiejętności.

Statusy

Posiadamy status partnera plus Allegro w zakresie kompleksowej obsługi.

Polecenia

Otrzymujemy nowe zapytania o współpracę z poleceń naszych stałych klientów.

Wyniki

Pracujemy nad wygenerowaniem najlepszych rezultatów dbając o budżety klientów.

Warunki współpracy

Stosujemy proste zasady współpracy, będące bezpieczne i komfortowe dla klientów.

Allegro Partner +

Prommerce Allegro Partner Plus w zakresie kompleksowej obsługi.

Sprawdź naszą optymalizacje kampanii Allegro Ads

Przetestuj za darmo przez 30 dni jak możemy zwiększyć wartość sprzedaży zwiększyć jej rentowność ograniczyć koszty
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej jest właściciel strony Prommerce Sp. z o.o. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności. Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: agencja@prommerce.pl. Odnośniki: „Warunki użytkowania”, „Polityka prywatności”

Wyniki prowadzonych działań

Prowadząc usługi dla naszych klientów wkładamy duże zaangażowanie w celu wypracowania możliwie najlepszych rezultatów.
0 lat

Doświadczenia w obsłudze Allegro

do 0 %

Zwiększenie sprzedaży z kampanii Allegro Ads

do 0

Zwroty z inwestycji w kampaniach Allegro Ads

FAQ

Czy prowadzicie kampanie Allegro Ads dla każdego konta Allegro?

Przed rozpoczęciem prowadzenia działań reklamowych konto oraz oferty muszą być odpowiednio przygotowane. Dlatego zawsze przed rozpoczęciem usługi wykonujemy darmowy uproszczony audyt mający na celu weryfikację najważniejszych elementów. W przypadku potrzeby wprowadzenia modyfikacji wysyłamy informacje do klienta. Usługę zaczynamy świadczyć dopiero po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych aspektów, aby kampanie były rentowne dla klienta.

Jaki jest sekret Prommerce na prowadzenie skutecznych kampanii Allegro Ads?

W dużym uproszczeniu jest to stworzenie bardzo rozbudowanej struktury, aby później można było wykonywać szczegółowe optymalizacje. Mając wykonaną dokładną analizę oferty danego konta, tworzymy nowe kampanie. W każdej kampanii tworzymy możliwie największą liczbę grup reklamowych z podziałem na różne miejsca emisji reklam. Dlatego często zdarzają się przypadki kiedy na jedną ofertę przypadają dwie grupy reklam. Posiadając tak rozbudowaną strukturę można wykonywać nieustanne modyfikacje stawek dążąc do uzyskania największej możliwej wartości generowanej sprzedaży z zachowaniem ustalonego z klientem parametru "Zwrot z inwestycji".

Jak wygląda w praktyce "Darmowy test usługi przez 30 dni"?

Oferta prowadzenia kampanii Allegro Ads przez pierwsze 30 dni bez pobierania wynagrodzenia została wprowadzona około rok temu i jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Oferta w naszej ocenie jest korzystna dla naszych klientów jak również dla nas. Klient nie ponosi kosztów usługi w pierwszym okresie dlatego zmniejsza się bariera rozpoczęcia współpracy. Zawsze wkładamy bardzo dużo pracy aby wygenerować możliwie najlepsze rezultaty dla naszych klientów, dlatego bardzo rzadko zdarza się sytuacja, aby klient nie chciał kontynuować współpracy w dalszym okresie. W naszej ocenie jest to propozycja na której zyskują obie strony, a więc najlepsza z możliwych.

Dlaczego warto zlecić prowadzenie kampanii Allegro Ads?

Sprzedaż generowana przez kampanie Allegro Ads obecnie osiąga poziomy od 30 do 60 % całkowitej wartości sprzedaży (dane na podstawie analizy danych naszych klientów). Oczywiście można prowadzić skutecznie kampanie Allegro Ads we własnym zakresie i nie trzeba zlecać tego zewnętrznej firmie. Wymaga to jednak bardzo dużo czasu poświęconego na naukę, następnie testowanie na własnym koncie wielu rozwiązań w celu ustalenia jakie działania będą przynosić najlepsze rezultaty oraz codziennej analizy danych i wprowadzania optymalizacji stawek, struktury kampanii. Należy również na bieżąco śledzić nowości wprowadzane przez Allegro w Ads i zmianę trendów. Chcąc oszczędzić dużą ilość czasu, ryzyko przepalenia budżetu reklamowego oraz utratę przychodu warto rozważyć powierzenie tych zadań zaangażowanemu partnerowi.

Jaką będą miał kontrolę nad prowadzonymi przez Prommerce kampaniami Allegro Ads?

Klient posiada dostęp do wyników generowanych przez kampanie Allegro Ads w trybie rzeczywistym, w każdej chwili może przeglądać i analizować wszystkie parametry prowadzonych kampanii.
Kampanie prowadzone są zgodnie ze strategią przygotowaną na podstawie oczekiwań klienta w kwestii wartości generowanej sprzedaży, rentowności (procentowego kosztu do wartości wygenerowanej sprzedaży). Przed rozpoczęciem emisji kampanii ustalany jest z klientem poziom maksymalnego budżetu miesięcznego (kosztu Allegro Ads), który może być w każdej chwili modyfikowany na podstawie dyspozycji mail wysłanej przez klienta.

Czym ryzykuje decydując się na usługę prowadzenia przez Prommerce kampanii Allegro Ads?

Ustalamy szczegółowo parametry kampanii Allegro Ads przed rozpoczęciem działań, dlatego wiemy jaka rentowność spowoduje opłacalność działań reklamowych dla danego klienta. Wykonujemy działania optymalizacji dążące do uzyskania oczekiwanej rezultatów już od pierwszych dni emisji. Najczęściej udaje nam się wprowadzić modyfikacje prowadzące do generowania zadowalających wyników po okresie pierwszych dwóch tygodni, dlatego zalecamy konsultacje po tym okresie w celu przedstawienia wyników i ustaleniu dalszych działań. W celu minimalizacji ryzyka naszych klientów rekomendujemy rozpoczęcie kampanii z mniejszym wykorzystaniem budżetu na początkowym etapie, w momencie kiedy kampanie generują wyniki z zadowalającą rentownością, stopniowe zwiększanie zakresu emisji wykorzystując większy budżet reklamowy i dążąc do wygenerowania największej wartości sprzedaży, utrzymując parametr „Zwrot z inwestycji” określający rentowność powyżej ustalonego z klientem poziomu. W naszej ocenie takie działanie w połączeniu z okresem próbnym przez pierwsze 30 dni w możliwie największym stopniu niweluje wszelkie ryzyka po stronie klienta związane z delegowaniem prowadzenia kampanii Allegro Ads.