- Usługi
Allegro
MenuAmazon
Menu - Referencje
- Kontakt
tel: +48 662 909 096
email: agencja@prommerce.pl
Facebook oraz Instagram są niecenionym miejscem do skutecznego marketingu.
Charakterystyka mediów społecznościowych pozwala przy odpowiednim stworzeniu kampanii na dotarcie z reklamą do wybranych grup odbiorców.
Facebook jest najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, posiadającą 22 miliony aktywnych użytkowników.
Odpowiednia konfiguracja kampanii reklamowych pozwala na wyświetlanie reklam, jedynie zainteresowanym odbiorcą, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie daną tematyką.
Reklama sponsorowana Facebook Ads oraz IG Ads pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców mediów społecznościowych, w dodatku mamy możliwość bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej.
Panel Facebook Manager pozwala na tworzenie reklam wyświetlanych na platformach Facebook, Instagram oraz Facebook Messenger.
Grafika maksymalnie może posiadać 20% tekstu oraz format 16:9 w przypadku reklam pionowych lub 9:16 w przypadku reklam poziomych. Jest to najpopularniejszy format reklam.
Możliwość przedstawienia swojej reklamy za pomocą materiału wideo. Materiał wideo przygotowany w parametrach 16:9 w formacie pionowym lub 9:16 w formacie poziomym. Maksymalna długość filmu wynosi 240 minut.
Reklama przeznaczona jedynie dla urządzeń mobilnych. W ramach materiałów błyskawicznych klienci mogą oglądać filmy, przesuwać zdjęcia w karuzeli, wyświetlać produkty z katalogu, przeciągać obrazy z oznaczonymi produktami, wykorzystywać przycisk w systemie „call to action” oraz przechodzić do stron internetowych.
Reklama pozwalająca wyświetlać kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie przewijania poziomego. Klienci mogą przewijać zawartość karuzeli przeglądając kolejne obrazy lub filmy, przesuwając palcem po ekranie urządzenia mobilnego lub klikając strzałki na ekranie komputera. Najczęściej używana do przedstawienia serii produktów danej marki.
.
Reklama pozwalająca wyświetlić kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie kafelków, zawiera obraz lub film w tle oraz 3 zdjęcia produktów. Klienci mogą przesuwać zawartość kolekcji przeglądając kolejne obrazy lub firmy.
Reklama, dzięki której, możemy wyświetlać materiały reklamowe w „Stories”.
Przygotowanie kampanii reklamowej zaczyna się od analizy oferty oraz ustalenia oczekiwanych rezultatów w celu dobrania najbardziej optymalnego rodzaju reklamy. Następnym krokiem jest podłączenie do strony reklamodawcy narzędzia Facebook Piksel w celu zgromadzenia potrzebnych danych do prowadzenia efektywnych działań marketingowych.
Stworzenie przykuwających uwagę materiałów graficznych oraz odpowiednie wdrożenie kampanii w znaczącym stopniu zwiększa prawdopodobieństwo do wykonania interakcji klienta w postaci przejścia na stronę reklamodawcy w trakcie jej trwania.
Odpowiednio przygotowana kampania marketingowa pozwala na dotarcie z naszą reklamą do wąsko określnej grupy odbiorców, dzięki czemu wyświetla się jedynie potencjalnym klientom reklamodawcy. Takie działanie pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców jednocześnie optymalizując koszty marketingu.
Facebook jest obecnie najbardziej popularnym medium społecznościowym na świecie oraz naszym kraju. Liczba użytkowników tego portalu przekłada się bezpośrednio na odbiorców reklamowych.Natomiast Instagram cechuje się największą ilością użytkowników w młodym wieku oraz nieustannie pozyskuje nowych użytkowników.
W obecnych czasach zaniechanie działalności w mediach społecznościowych może być bardzo poważnym błędem niezależnie od branży.
Obecnie kiedy klienci są nastawieni na maksymalnie szybki dostęp do potrzebnych informacji z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego, brak obecności w mediach społecznościowych może wręcz wzbudzić wątpliwości do wiarygodności marki.
Czasy kiedy strona internetowa była wystarczająca w naszej ocenie już minęła. Korzyści wynikające z dotarcia do klientów w darmowy sposób wykorzystując odpowiednio prowadzony profil społecznościowy jest nieoceniony
Facebook oraz Instagram są niecenionym miejscem do skutecznego marketingu.
Charakterystyka mediów społecznościowych pozwala przy odpowiednim stworzeniu kampanii na dotarcie z reklamą do wybranych grup odbiorców.
Facebook jest najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, posiadającą 22 miliony aktywnych użytkowników.
Odpowiednia konfiguracja kampanii reklamowych pozwala na wyświetlanie reklam, jedynie zainteresowanym odbiorcą, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie daną tematyką.
Reklama sponsorowana Facebook Ads oraz IG Ads pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców mediów społecznościowych, w dodatku mamy możliwość bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej.
Panel Facebook Manager pozwala na tworzenie reklam wyświetlanych na platformach Facebook, Instagram oraz Facebook Messenger.
Grafika maksymalnie może posiadać 20% tekstu oraz format 16:9 w przypadku reklam pionowych lub 9:16 w przypadku reklam poziomych. Jest to najpopularniejszy format reklam.
Możliwość przedstawienia swojej reklamy za pomocą materiału wideo. Materiał wideo przygotowany w parametrach 16:9 w formacie pionowym lub 9:16 w formacie poziomym. Maksymalna długość filmu wynosi 240 minut.
Reklama przeznaczona jedynie dla urządzeń mobilnych. W ramach materiałów błyskawicznych klienci mogą oglądać filmy, przesuwać zdjęcia w karuzeli, wyświetlać produkty z katalogu, przeciągać obrazy z oznaczonymi produktami, wykorzystywać przycisk w systemie „call to action” oraz przechodzić do stron internetowych.
Reklama pozwalająca wyświetlać kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie przewijania poziomego. Klienci mogą przewijać zawartość karuzeli przeglądając kolejne obrazy lub filmy, przesuwając palcem po ekranie urządzenia mobilnego lub klikając strzałki na ekranie komputera. Najczęściej używana do przedstawienia serii produktów danej marki.
.
Reklama pozwalająca wyświetlić kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie kafelków, zawiera obraz lub film w tle oraz 3 zdjęcia produktów. Klienci mogą przesuwać zawartość kolekcji przeglądając kolejne obrazy lub firmy.
Reklama, dzięki której, możemy wyświetlać materiały reklamowe w „Stories”.
Przygotowanie kampanii reklamowej zaczyna się od analizy oferty oraz ustalenia oczekiwanych rezultatów w celu dobrania najbardziej optymalnego rodzaju reklamy. Następnym krokiem jest podłączenie do strony reklamodawcy narzędzia Facebook Piksel w celu zgromadzenia potrzebnych danych do prowadzenia efektywnych działań marketingowych.
Stworzenie przykuwających uwagę materiałów graficznych oraz odpowiednie wdrożenie kampanii w znaczącym stopniu zwiększa prawdopodobieństwo do wykonania interakcji klienta w postaci przejścia na stronę reklamodawcy w trakcie jej trwania.
Odpowiednio przygotowana kampania marketingowa pozwala na dotarcie z naszą reklamą do wąsko określnej grupy odbiorców, dzięki czemu wyświetla się jedynie potencjalnym klientom reklamodawcy. Takie działanie pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców jednocześnie optymalizując koszty marketingu.
Facebook jest obecnie najbardziej popularnym medium społecznościowym na świecie oraz naszym kraju. Liczba użytkowników tego portalu przekłada się bezpośrednio na odbiorców reklamowych.Natomiast Instagram cechuje się największą ilością użytkowników w młodym wieku oraz nieustannie pozyskuje nowych użytkowników.
W obecnych czasach zaniechanie działalności w mediach społecznościowych może być bardzo poważnym błędem niezależnie od branży.
Obecnie kiedy klienci są nastawieni na maksymalnie szybki dostęp do potrzebnych informacji z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego, brak obecności w mediach społecznościowych może wręcz wzbudzić wątpliwości do wiarygodności marki.
Czasy kiedy strona internetowa była wystarczająca w naszej ocenie już minęła. Korzyści wynikające z dotarcia do klientów w darmowy sposób wykorzystując odpowiednio prowadzony profil społecznościowy jest nieoceniony
Facebook oraz Instagram są niecenionym miejscem do skutecznego marketingu.
Charakterystyka mediów społecznościowych pozwala przy odpowiednim stworzeniu kampanii na dotarcie z reklamą do wybranych grup odbiorców.
Facebook jest najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, posiadającą 22 miliony aktywnych użytkowników.
Odpowiednia konfiguracja kampanii reklamowych pozwala na wyświetlanie reklam, jedynie zainteresowanym odbiorcą, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie daną tematyką.
Reklama sponsorowana Facebook Ads oraz IG Ads pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców mediów społecznościowych, w dodatku mamy możliwość bardzo precyzyjnego określenia grupy docelowej.
Panel Facebook Manager pozwala na tworzenie reklam wyświetlanych na platformach Facebook, Instagram oraz Facebook Messenger.
Grafika maksymalnie może posiadać 20% tekstu oraz format 16:9 w przypadku reklam pionowych lub 9:16 w przypadku reklam poziomych. Jest to najpopularniejszy format reklam.
Możliwość przedstawienia swojej reklamy za pomocą materiału wideo. Materiał wideo przygotowany w parametrach 16:9 w formacie pionowym lub 9:16 w formacie poziomym. Maksymalna długość filmu wynosi 240 minut.
Reklama przeznaczona jedynie dla urządzeń mobilnych. W ramach materiałów błyskawicznych klienci mogą oglądać filmy, przesuwać zdjęcia w karuzeli, wyświetlać produkty z katalogu, przeciągać obrazy z oznaczonymi produktami, wykorzystywać przycisk w systemie „call to action” oraz przechodzić do stron internetowych.
Reklama pozwalająca wyświetlać kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie przewijania poziomego. Klienci mogą przewijać zawartość karuzeli przeglądając kolejne obrazy lub filmy, przesuwając palcem po ekranie urządzenia mobilnego lub klikając strzałki na ekranie komputera. Najczęściej używana do przedstawienia serii produktów danej marki.
Reklama pozwalająca wyświetlić kilka obrazów lub filmów w jednym miejscu w formie kafelków, zawiera obraz lub film w tle oraz 3 zdjęcia produktów. Klienci mogą przesuwać zawartość kolekcji przeglądając kolejne obrazy lub firmy.
Reklama, dzięki której, możemy wyświetlać materiały reklamowe w „Stories”.
Przygotowanie kampanii reklamowej zaczyna się od analizy oferty oraz ustalenia oczekiwanych rezultatów w celu dobrania najbardziej optymalnego rodzaju reklamy. Następnym krokiem jest podłączenie do strony reklamodawcy narzędzia Facebook Piksel w celu zgromadzenia potrzebnych danych do prowadzenia efektywnych działań marketingowych.
Stworzenie przykuwających uwagę materiałów graficznych oraz odpowiednie wdrożenie kampanii w znaczącym stopniu zwiększa prawdopodobieństwo do wykonania interakcji klienta w postaci przejścia na stronę reklamodawcy w trakcie jej trwania.
Odpowiednio przygotowana kampania marketingowa pozwala na dotarcie z naszą reklamą do wąsko określnej grupy odbiorców, dzięki czemu wyświetla się jedynie potencjalnym klientom reklamodawcy. Takie działanie pozwala na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców jednocześnie optymalizując koszty marketingu.
Facebook jest obecnie najbardziej popularnym medium społecznościowym na świecie oraz naszym kraju. Liczba użytkowników tego portalu przekłada się bezpośrednio na odbiorców reklamowych.Natomiast Instagram cechuje się największą ilością użytkowników w młodym wieku oraz nieustannie pozyskuje nowych użytkowników.
W obecnych czasach zaniechanie działalności w mediach społecznościowych może być bardzo poważnym błędem niezależnie od branży.
Obecnie kiedy klienci są nastawieni na maksymalnie szybki dostęp do potrzebnych informacji z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego, brak obecności w mediach społecznościowych może wręcz wzbudzić wątpliwości do wiarygodności marki.
Czasy kiedy strona internetowa była wystarczająca w naszej ocenie już minęła. Korzyści wynikające z dotarcia do klientów w darmowy sposób wykorzystując odpowiednio prowadzony profil społecznościowy jest nieoceniony
Zostaw swój numer!
Zadzwonimy przedstawiając najlepsze propozycje.