Referencje

Wyniki prowadzonych kampanii Allegro Ads – okres roczny

Wyniki prowadzonych kampanii Allegro Ads – okres pół roczny

Wyniki prowadzonych kampanii Allegro Ads – okres kwartalny

Wyniki prowadzonych kampanii Allegro Ads – okres miesięczny

Wyniki rankingu sprzedających danej marki na Allegro – klienci Prommerce

Certyfikaty

Opinie klientów

Franken Schotter Polska reprezentuje interesy największego na świecie producenta wyrobów z marmurów jurajskich oraz wapieni i dolomitów.

Chcielibyśmy podziękować firmie Prommerce za pomoc w stworzeniu materiałów graficznych. Nasz projekt został wykonany szybko oraz dokładnie z przedstawionymi wytycznymi. Dziękujemy za realizację.

Budnar zajmuje się sprzedażą za pośrednictwem sklepu internetowego oraz platformy Allegro od kilku lat, jednak do tej pory nie mieliśmy przygotowanej kompleksowej strategii marketingowej.
 
Nawiązanie współpracy z Prommerce zostało rozpoczęte od analizy naszej działalności, specyfiki branży, naszych oczekiwań oraz dobrania optymalnych kanałów marketingowych.
Agencja zaczęła wdrażać pojedynczo kampanie Google Ads, Allegro Ads, Remarketingu.
 
Działania podjęte przez Prommerce pozwoliły w ciągu dwóch miesięcy na zwiększenie naszej sprzedaży w sklepie internetowym dwukrotnie.
 
Bardzo ważnym dla nas aspektem było również ustalenie optymalnego procentowego kosztu działań reklamowych w stosunku do uzyskanego przychodu jeszcze przed podpisaniem umowy oraz wywiązanie się z ustalonych założeń.
 
Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy i liczymy na stały rozwój przy współpracy z Prommerce.
Kamień-Ekspert prowadzi sprzedaż internetową od wielu lat, korzystaliśmy do tej pory z różnych kanałów marketingowych zarządzanych samodzielnie lub przez zewnętrzne agencje.
 
Dopiero nawiązanie współpracy z Prommerce pozwoliło na stworzenie i prowadzenie działań marketingowych generujących wysokie przychody ze sprzedaży w powiązaniu z procentowo optymalnym kosztem ich uzyskania.
 
Bardzo dużą zaletą współpracy było wstępne ustalenie możliwych do uzyskania wyników oraz poziomu kosztów jeszcze przed podpisaniem umowy i rozpoczęciem działań.