Przeglądarka Google w naszym kraju jest wykorzystywana przez 98% internautów, przekłada się to na 26,9 mln aktywnych użytkowników, będących potencjalnymi klientami.
Kampanie Google Ads stworzone w odpowiedni sposób, pozwalają na wyświetlenie strony reklamodawcy przed wynikami organicznymi w przeglądarce.
Google Ads jest reklamą PPC (pay per click), taka forma charakteryzuje się natychmiastowymi efektami oraz opłatą naliczaną jedynie za reakcją potencjalnego klienta w postaci kliknięcia w reklamę, powodując wejście na stronę reklamodawcy.

Rodzaje Kampanii
Linki sponsorowane
Google Search Ads
Reklama w postaci tekstowej wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google na podstawie wybranych fraz i słów kluczowych.
W przypadku dobrze przygotowanej kampanii, odpowiednio dobranej stawki oraz branży, reklamy wyświetlane są nad najlepiej pozycjonowanymi stronami w przeglądarce.
Stworzenie odpowiedniej kampanii polega na analizie działalności reklamodawcy i jego branży, dobranie najlepszych słów kluczowych, a także fraz wykluczonych oraz stałe monitorowanie prowadzonej kampanii. To wszystko w celu zapewnienia największej ilości wejść na stronę zleceniodawcy, najbardziej dopasowanej grupy klientów do jego działalności przy jednocześnie najniższym koszcie jednostkowym.
KAMPANIE PRODUKTOWE
GOOGLE PLA
Reklama w postaci zdjęć produktu wraz z ceną wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google lub w prawej części wyszukiwarki na podstawie opracowanej strategii.
Zaprojektowanie odpowiedniej strategii polega na analizie oferty handlowej reklamodawcy oraz całej branży, doborze odpowiednich produktów, przygotowanie plików produktowych dla zewnętrznej platformy Google MC. Kolejnym etapiem po uruchomieniu kampanii jest odpowiednia analiza na podstawie danych z GA, dobór stawek, monitorowanie fraz wymagających wyłączenia oraz stała optymalizacja.
Kampanie produktowe Google Ads to dedykowana forma marketingu dla sklepów internetowych. Korzyścią kampanii produktowych jest pokazanie potencjalnemu klientowi naszego produktu wraz z ceną nad wynikami wyszukiwania, pozwalając w łatwy sposób na dokonanie zakupu. Stworzenie odpowiedniej strategii pozwala w natychmiastowy sposób zwiększeniu przychodów ze sprzedaży.
Kampanie banerowe
Google Display Network
Reklama w postaci banerów reklamowych wyświetlanych w przeglądarce Google oraz na portalach partnerskich pozwalających na przeniesienie klienta bezpośrednio na stronę reklamodawcy.
Stworzenie kampanii zaczyna się od ustalenia oczekiwań reklamodawcy, przygotowania materiałów graficznych w odpowiednim formacie, dobranie odpowiednich grup docelowych oraz podłączenie platformy GA w celu analizy statystyk rezultatów,
Kampanie banerowe pozwalają uzyskać wiele korzyści, sprawdzają się do zwiększania świadomości marki, pozyskaniu nowych klientów dla działalność handlowych, usługowych oraz produkcyjnych. Kampanie Google Display Network przygotowane w odpowiedni sposób towarzyszą klientom w codziennym przeglądaniu witryn, materiałów na portalu YouTube lub podczas sprawdzania Gmail. Dzięki temu pozwalają w natychmiastowy sposób na znaczne zwiększenie ruchu na stronie reklamodawcy.
Remarketing
Google Search, PLA, Display
Kampania remarketingu pozwala na wyświetlenie reklamy graficznej klientowi, który wcześniej przeglądał stronę reklamodawcy. Pełni funkcję przypominającą dla klienta, który był już zainteresowany ofertą, jednak z nieznanych przyczyn nie wykonał najważniejszego ostatniego kroku.
Stworzenie odpowiednio zaprojektowanej kampanii remarketingu wymaga zaawansowanej analizy danych z portalu reklamodawcy, pozyskanych przez podłączenie narzędzia GA.
Zgromadzone informacje pozwalają na stworzenie odpowiedniej grupy docelowej, użytkowników przeglądających w przeszłości stronę. Zaprojektowanie odpowiedniej grafiki zawierającej zachęcenie do wykonania interakcji jest kluczem do skutecznej reklamy remarketingu.
Korzyścią jest wyświetlanie reklam jedynie użytkownikom, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie branżą reklamodawcy oraz jego ofertą, jednak nie wykonali najważniejszego ostatniego kroku. Dodatkową zaletą jest naliczanie opłaty za reklamę dopiero po kliknięciu przez użytkownika i przekierowaniu na stronę reklamodawcy.
Kampanie lokalne
Google Search AdWords, Google Maps, YouTube
Reklama lokalna Google Ads pozwala na szybkie i łatwe dotarcie do klientów poszukujących usług lub produktów oferowanych przez reklamodawcę w pobliskiej lokalizacji.
Dobrze przygotowana kapania lokalna Google Ads jest idealnym rozwiązaniem dla firm usługowych oraz handlowych chcących zwiekszyć liczbę nowych klientów w punkcie stacjonarnym.
Zaprojektowanie odpowiednich parametrów pozwala odpowiedzieć na potrzeby klientów z danego regionu, zapewniając reklamodawcy napływ nowych klientów.
Oferta
Basic
300 zł
budżet do 1000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Standard
500 zł
budżet do 3000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced
800 zł
budżet do 5000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced Plus
1500 zł
budżet do 20000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Wszystkie ceny pakietów są kwotami netto w PLN. Należy doliczyć podatek vat w wysokości 23%.
Przeglądarka Google w naszym kraju jest wykorzystywana przez 98% internautów, przekłada się to na 26,9 mln aktywnych użytkowników, będących potencjalnymi klientami.
Kampanie Google Ads stworzone w odpowiedni sposób, pozwalają na wyświetlenie strony reklamodawcy przed wynikami organicznymi w przeglądarce.
Google Ads jest reklamą PPC (pay per click), taka forma charakteryzuje się natychmiastowymi efektami oraz opłatą naliczaną jedynie za reakcją potencjalnego klienta w postaci kliknięcia w reklamę, powodując wejście na stronę reklamodawcy.

Rodzaje Kampanii
Linki sponsorowane
Google Search Ads
Reklama w postaci tekstowej wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google na podstawie wybranych fraz i słów kluczowych.
W przypadku dobrze przygotowanej kampanii, odpowiednio dobranej stawki oraz branży, reklamy wyświetlane są nad najlepiej pozycjonowanymi stronami w przeglądarce.
Stworzenie odpowiedniej kampanii polega na analizie działalności reklamodawcy i jego branży, dobranie najlepszych słów kluczowych, a także fraz wykluczonych oraz stałe monitorowanie prowadzonej kampanii. To wszystko w celu zapewnienia największej ilości wejść na stronę zleceniodawcy, najbardziej dopasowanej grupy klientów do jego działalności przy jednocześnie najniższym koszcie jednostkowym.
KAMPANIE PRODUKTOWE
GOOGLE PLA
Reklama w postaci zdjęć produktu wraz z ceną wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google lub w prawej części wyszukiwarki na podstawie opracowanej strategii.
Zaprojektowanie odpowiedniej strategii polega na analizie oferty handlowej reklamodawcy oraz całej branży, doborze odpowiednich produktów, przygotowanie plików produktowych dla zewnętrznej platformy Google MC. Kolejnym etapiem po uruchomieniu kampanii jest odpowiednia analiza na podstawie danych z GA, dobór stawek, monitorowanie fraz wymagających wyłączenia oraz stała optymalizacja.
Kampanie produktowe Google Ads to dedykowana forma marketingu dla sklepów internetowych. Korzyścią kampanii produktowych jest pokazanie potencjalnemu klientowi naszego produktu wraz z ceną nad wynikami wyszukiwania, pozwalając w łatwy sposób na dokonanie zakupu. Stworzenie odpowiedniej strategii pozwala w natychmiastowy sposób zwiększeniu przychodów ze sprzedaży.
Kampanie banerowe
Google Display Network
Reklama w postaci banerów reklamowych wyświetlanych w przeglądarce Google oraz na portalach partnerskich pozwalających na przeniesienie klienta bezpośrednio na stronę reklamodawcy.
Stworzenie kampanii zaczyna się od ustalenia oczekiwań reklamodawcy, przygotowania materiałów graficznych w odpowiednim formacie, dobranie odpowiednich grup docelowych oraz podłączenie platformy GA w celu analizy statystyk rezultatów,
Kampanie banerowe pozwalają uzyskać wiele korzyści, sprawdzają się do zwiększania świadomości marki, pozyskaniu nowych klientów dla działalność handlowych, usługowych oraz produkcyjnych. Kampanie Google Display Network przygotowane w odpowiedni sposób towarzyszą klientom w codziennym przeglądaniu witryn, materiałów na portalu YouTube lub podczas sprawdzania Gmail. Dzięki temu pozwalają w natychmiastowy sposób na znaczne zwiększenie ruchu na stronie reklamodawcy.
Remarketing
Google Search, PLA, Display
Kampania remarketingu pozwala na wyświetlenie reklamy graficznej klientowi, który wcześniej przeglądał stronę reklamodawcy. Pełni funkcję przypominającą dla klienta, który był już zainteresowany ofertą, jednak z nieznanych przyczyn nie wykonał najważniejszego ostatniego kroku.
Stworzenie odpowiednio zaprojektowanej kampanii remarketingu wymaga zaawansowanej analizy danych z portalu reklamodawcy, pozyskanych przez podłączenie narzędzia GA.
Zgromadzone informacje pozwalają na stworzenie odpowiedniej grupy docelowej, użytkowników przeglądających w przeszłości stronę. Zaprojektowanie odpowiedniej grafiki zawierającej zachęcenie do wykonania interakcji jest kluczem do skutecznej reklamy remarketingu.
Korzyścią jest wyświetlanie reklam jedynie użytkownikom, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie branżą reklamodawcy oraz jego ofertą, jednak nie wykonali najważniejszego ostatniego kroku. Dodatkową zaletą jest naliczanie opłaty za reklamę dopiero po kliknięciu przez użytkownika i przekierowaniu na stronę reklamodawcy.
Kampanie lokalne
Google Search AdWords, Google Maps, YouTube
Reklama lokalna Google Ads pozwala na szybkie i łatwe dotarcie do klientów poszukujących usług lub produktów oferowanych przez reklamodawcę w pobliskiej lokalizacji.
Dobrze przygotowana kapania lokalna Google Ads jest idealnym rozwiązaniem dla firm usługowych oraz handlowych chcących zwiekszyć liczbę nowych klientów w punkcie stacjonarnym.
Zaprojektowanie odpowiednich parametrów pozwala odpowiedzieć na potrzeby klientów z danego regionu, zapewniając reklamodawcy napływ nowych klientów.
Oferta
Basic
300 zł
budżet do 1000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Standard
500 zł
budżet do 3000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced
800 zł
budżet do 5000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced Plus
1500 zł
budżet do 20000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Wszystkie ceny pakietów są kwotami netto w PLN. Należy doliczyć podatek vat w wysokości 23%.
Przeglądarka Google w naszym kraju jest wykorzystywana przez 98% internautów, przekłada się to na 26,9 mln aktywnych użytkowników, będących potencjalnymi klientami.
Kampanie Google Ads stworzone w odpowiedni sposób, pozwalają na wyświetlenie strony reklamodawcy przed wynikami organicznymi w przeglądarce.
Google Ads jest reklamą PPC (pay per click), taka forma charakteryzuje się natychmiastowymi efektami oraz opłatą naliczaną jedynie za reakcją potencjalnego klienta w postaci kliknięcia w reklamę, powodując wejście na stronę reklamodawcy.

Rodzaje Kampanii
Linki sponsorowane
Google Search Ads
Reklama w postaci tekstowej wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google na podstawie wybranych fraz i słów kluczowych.
W przypadku dobrze przygotowanej kampanii, odpowiednio dobranej stawki oraz branży, reklamy wyświetlane są nad najlepiej pozycjonowanymi stronami w przeglądarce.
Stworzenie odpowiedniej kampanii polega na analizie działalności reklamodawcy i jego branży, dobranie najlepszych słów kluczowych, a także fraz wykluczonych oraz stałe monitorowanie prowadzonej kampanii. To wszystko w celu zapewnienia największej ilości wejść na stronę zleceniodawcy, najbardziej dopasowanej grupy klientów do jego działalności przy jednocześnie najniższym koszcie jednostkowym.
KAMPANIE PRODUKTOWE
GOOGLE PLA
Reklama w postaci zdjęć produktu wraz z ceną wyświetlana ponad wynikami wyszukiwania w Google
lub w prawej części wyszukiwarki na podstawie opracowanej strategii.
Zaprojektowanie odpowiedniej strategii polega na analizie oferty handlowej reklamodawcy oraz całej branży, doborze odpowiednich produktów, przygotowanie plików produktowych dla zewnętrznej platformy Google MC. Kolejnym etapiem po uruchomieniu kampanii jest odpowiednia analiza na podstawie danych z GA, dobór stawek, monitorowanie fraz wymagających wyłączenia oraz stała optymalizacja.
Kampanie produktowe Google Ads to dedykowana forma marketingu dla sklepów internetowych. Korzyścią kampanii produktowych jest pokazanie potencjalnemu klientowi naszego produktu wraz z ceną nad wynikami wyszukiwania, pozwalając w łatwy sposób na dokonanie zakupu. Stworzenie odpowiedniej strategii pozwala w natychmiastowy sposób zwiększeniu przychodów ze sprzedaży.
Kampanie banerowe
Google Display Network
Reklama w postaci banerów reklamowych wyświetlanych w przeglądarce Google oraz na portalach partnerskich pozwalających na przeniesienie klienta bezpośrednio na stronę reklamodawcy.
Stworzenie kampanii zaczyna się od ustalenia oczekiwań reklamodawcy, przygotowania materiałów graficznych w odpowiednim formacie, dobranie odpowiednich grup docelowych oraz podłączenie platformy GA w celu analizy statystyk rezultatów,
Kampanie banerowe pozwalają uzyskać wiele korzyści, sprawdzają się do zwiększania świadomości marki, pozyskaniu nowych klientów dla działalność handlowych, usługowych oraz produkcyjnych. Kampanie Google Display Network przygotowane w odpowiedni sposób towarzyszą klientom w codziennym przeglądaniu witryn, materiałów na portalu YouTube lub podczas sprawdzania Gmail. Dzięki temu pozwalają w natychmiastowy sposób na znaczne zwiększenie ruchu na stronie reklamodawcy.
Remarketing
Google Search, PLA, Display
Kampania remarketingu pozwala na wyświetlenie reklamy graficznej klientowi, który wcześniej przeglądał stronę reklamodawcy. Pełni funkcję przypominającą dla klienta, który był już zainteresowany ofertą, jednak z nieznanych przyczyn nie wykonał najważniejszego ostatniego kroku.
Stworzenie odpowiednio zaprojektowanej kampanii remarketingu wymaga zaawansowanej analizy danych z portalu reklamodawcy, pozyskanych przez podłączenie narzędzia GA.
Zgromadzone informacje pozwalają na stworzenie odpowiedniej grupy docelowej, użytkowników przeglądających w przeszłości stronę. Zaprojektowanie odpowiedniej grafiki zawierającej zachęcenie do wykonania interakcji jest kluczem do skutecznej reklamy remarketingu.
Korzyścią jest wyświetlanie reklam jedynie użytkownikom, którzy wykazali w przeszłości zainteresowanie branżą reklamodawcy oraz jego ofertą, jednak nie wykonali najważniejszego ostatniego kroku. Dodatkową zaletą jest naliczanie opłaty za reklamę dopiero po kliknięciu przez użytkownika i przekierowaniu na stronę reklamodawcy.
Kampanie lokalne
Google Search AdWords, Google Maps, YouTube
Reklama lokalna Google Ads pozwala na szybkie i łatwe dotarcie do klientów poszukujących usług lub produktów oferowanych przez reklamodawcę w pobliskiej lokalizacji.
Dobrze przygotowana kapania lokalna Google Ads jest idealnym rozwiązaniem dla firm usługowych oraz handlowych chcących zwiekszyć liczbę nowych klientów w punkcie stacjonarnym.
Zaprojektowanie odpowiednich parametrów pozwala odpowiedzieć na potrzeby klientów z danego regionu, zapewniając reklamodawcy napływ nowych klientów.
Oferta
Basic
300 zł
budżet do 1000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Standard
500 zł
budżet do 3000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced
800 zł
budżet do 5000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne
Advanced Plus
1500 zł
budżet do 20000 zł
- Linki sponsorowane
- Kampanie produktowe
- Kampanie banerowe
- Remarketing
- Kampanie lokalne