- Usługi
Allegro
MenuAmazon
Menu - Referencje
- Kontakt
tel: +48 662 909 096
email: agencja@prommerce.pl
YouTube jest najbardziej popularną platformą wideo oraz drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w naszym kraju. Pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów oraz umożliwić im podejmowanie działań, w trakcie kiedy poszukują interesujących dla nich zagadnień na platformie.
Platforma YouTube cechuje się stale rosnącą popularnością, obecnie korzysta z niej 92% internautów co przekłada się na 25 milionów aktywnych użytkowników w Polsce
Reklamy wyświetlają się przed filmem, w trakcie lub po nim.
Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach.
Reklamy trwają maksymalnie 15 sekund i widz nie może jej pominąć.
Wyświetlane są przed, po i w trakcie filmu.
Reklamy są prezentowane za pomocą klatki z filmu oraz opisu.
Kliknięcie w reklamę discovery, skutkuje odtworzeniem materiału wideo.
Reklamy których widz nie może pominąć.
Bumpery reklamowe mogą trwać maksymalnie 6 sekund.
Reklamy są przeznaczone jedynie na urządzenia mobilne.
Zaczynają się odtwarzać bez dźwięku.
Widz musi kliknąć w reklamę, aby włączyć dźwięk w odtwarzanej reklamie
Reklamy są to karty produktów wyświetlane z filmie powiązanym tematycznie, bądź dla użytkowników, którzy wyrazili zainteresowanie produktem.
Aby wyświetlać ten rodzaj reklamy, koniczne jest połączenie z Google Merchant Center.
Reklama w formie baneru, jest wyświetlana po prawej stronie wideo lub pod wideo.
Ten format reklamy jest dostępny wyłącznie an urządzeniach stacjonarnych.
Reklamy są wyświetlane na dole oglądanego filmu.
Zajmują 20% okna wyświetlanego wideo.
Widz ma możliwość zamknięcia reklamy za pomocą krzyżyka
Odpowiednio skonfigurowana kampania pozwala na wyświetlanie reklam nie wszystkim odbiorcom, tylko tym którzy realnie są zainteresowani określoną ofertą.
Wykorzystując możliwość konfiguracji kampanii jesteśmy w stanie przedstawić wartościowe treści potencjalnie zainteresowanym odbiorcom.
W przypadku biznesów lokalnych agencja może również wykorzystać możliwość ustalenia zasięgów reklamy aby w najlepszy sposób dotrzeć do bezpośrednio zainteresowanych ofertą klientów.
Kampanie YouTube Ads są idealnym sposobem na dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam telewizyjnych reklamy YouTube Ads charakteryzują się większym zasięgiem, możliwością mierzalności, sposób targetowania oraz przystępnością cenową. Widz może dokonać szybkiej interakcji z daną reklamą przez kliknięcie i przejście bezpośrednio do strony reklamodawcy.
Korzyścią jest również możliwa analiza efektów reklamowych przy pomocy odpowiednich narzędzi możemy sprawdzić liczbę wyświetleń, kliknięć oraz konwersji. Reklamy YouTube Ads mogą być targetowanie na podstawie wielu zmiennych, takich jak demografia lub zainteresowania.
Należy również wrócić uwagę na niski koszt wyświetlanych reklam, którzy przeważnie wynosi między kilka a kilkanaście gorszy. W przypadku pominięcia reklamy przez użytkownika, opłata w ogóle nie zostaje naliczona.
W przypadku już istniejących kampanii, służymy pomocą w kwestii jej analizy oraz optymalizacji. W celu uzyskania najwyższego zwrotu z nakładów reklamowych bardzo ważnym aspektem jest odpowiednia konfiguracja parametrów reklamy.
Takie działanie ma na celu wykorzystanie budżetu reklamowego w możliwie najlepszy sposób dla reklamodawcy.
W przypadku braku własnych materiałów wideo służymy pełną pomocą w procesie ich tworzenia. Nasz zespół jest w stanie przygotować materiały wideo.
Posiadamy wiedzę, sprzęt oraz możliwości przygotowania profesjonalnych materiałów filmowych zarówno z materiałów pozyskanych od klienta jak również zaoferowanie własnej produkcji.
Dysponujemy wyszkolonym personelem zapewniając stworzenie wysokiej jakości wideo w formie tradycyjnej jak również z wykorzystaniem dronów.
YouTube jest najbardziej popularną platformą wideo oraz drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w naszym kraju. Pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów oraz umożliwić im podejmowanie działań, w trakcie kiedy poszukują interesujących dla nich zagadnień na platformie.
Platforma YouTube cechuje się stale rosnącą popularnością, obecnie korzysta z niej 92% internautów co przekłada się na 25 milionów aktywnych użytkowników w Polsce
Reklamy wyświetlają się przed filmem, w trakcie lub po nim.
Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach.
Reklamy trwają maksymalnie 15 sekund i widz nie może jej pominąć.
Wyświetlane są przed, po i w trakcie filmu.
Reklamy są prezentowane za pomocą klatki z filmu oraz opisu.
Kliknięcie w reklamę discovery, skutkuje odtworzeniem materiału wideo.
Reklamy których widz nie może pominąć.
Bumpery reklamowe mogą trwać maksymalnie 6 sekund.
Reklamy są przeznaczone jedynie na urządzenia mobilne.
Zaczynają się odtwarzać bez dźwięku.
Widz musi kliknąć w reklamę, aby włączyć dźwięk w odtwarzanej reklamie
Reklamy są to karty produktów wyświetlane z filmie powiązanym tematycznie, bądź dla użytkowników, którzy wyrazili zainteresowanie produktem.
Aby wyświetlać ten rodzaj reklamy, koniczne jest połączenie z Google Merchant Center.
Reklama w formie baneru, jest wyświetlana po prawej stronie wideo lub pod wideo.
Ten format reklamy jest dostępny wyłącznie an urządzeniach stacjonarnych.
Reklamy są wyświetlane na dole oglądanego filmu.
Zajmują 20% okna wyświetlanego wideo.
Widz ma możliwość zamknięcia reklamy za pomocą krzyżyka
Odpowiednio skonfigurowana kampania pozwala na wyświetlanie reklam nie wszystkim odbiorcom, tylko tym którzy realnie są zainteresowani określoną ofertą.
Wykorzystując możliwość konfiguracji kampanii jesteśmy w stanie przedstawić wartościowe treści potencjalnie zainteresowanym odbiorcom.
W przypadku biznesów lokalnych agencja może również wykorzystać możliwość ustalenia zasięgów reklamy aby w najlepszy sposób dotrzeć do bezpośrednio zainteresowanych ofertą klientów.
Kampanie YouTube Ads są idealnym sposobem na dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam telewizyjnych reklamy YouTube Ads charakteryzują się większym zasięgiem, możliwością mierzalności, sposób targetowania oraz przystępnością cenową. Widz może dokonać szybkiej interakcji z daną reklamą przez kliknięcie i przejście bezpośrednio do strony reklamodawcy.
Korzyścią jest również możliwa analiza efektów reklamowych przy pomocy odpowiednich narzędzi możemy sprawdzić liczbę wyświetleń, kliknięć oraz konwersji. Reklamy YouTube Ads mogą być targetowanie na podstawie wielu zmiennych, takich jak demografia lub zainteresowania.
Należy również wrócić uwagę na niski koszt wyświetlanych reklam, którzy przeważnie wynosi między kilka a kilkanaście gorszy. W przypadku pominięcia reklamy przez użytkownika, opłata w ogóle nie zostaje naliczona.
W przypadku już istniejących kampanii, służymy pomocą w kwestii jej analizy oraz optymalizacji. W celu uzyskania najwyższego zwrotu z nakładów reklamowych bardzo ważnym aspektem jest odpowiednia konfiguracja parametrów reklamy.
Takie działanie ma na celu wykorzystanie budżetu reklamowego w możliwie najlepszy sposób dla reklamodawcy.
W przypadku braku własnych materiałów wideo służymy pełną pomocą w procesie ich tworzenia. Nasz zespół jest w stanie przygotować materiały wideo.
Posiadamy wiedzę, sprzęt oraz możliwości przygotowania profesjonalnych materiałów filmowych zarówno z materiałów pozyskanych od klienta jak również zaoferowanie własnej produkcji.
Dysponujemy wyszkolonym personelem zapewniając stworzenie wysokiej jakości wideo w formie tradycyjnej jak również z wykorzystaniem dronów.
YouTube jest najbardziej popularną platformą wideo oraz drugą najpopularniejszą wyszukiwarką w naszym kraju. Pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów oraz umożliwić im podejmowanie działań, w trakcie kiedy poszukują interesujących dla nich zagadnień na platformie.
Platforma YouTube cechuje się stale rosnącą popularnością, obecnie korzysta z niej 92% internautów co przekłada się na 25 milionów aktywnych użytkowników w Polsce
Reklamy wyświetlają się przed filmem, w trakcie lub po nim.
Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach.
Reklamy trwają maksymalnie 15 sekund i widz nie może jej pominąć.
Wyświetlane są przed, po i w trakcie filmu.
Reklamy są prezentowane za pomocą klatki z filmu oraz opisu.
Kliknięcie w reklamę discovery, skutkuje odtworzeniem materiału wideo.
Reklamy których widz nie może pominąć.
Bumpery reklamowe mogą trwać maksymalnie 6 sekund.
Reklamy są przeznaczone jedynie na urządzenia mobilne.
Zaczynają się odtwarzać bez dźwięku.
Widz musi kliknąć w reklamę, aby włączyć dźwięk w odtwarzanej reklamie
Reklamy są to karty produktów wyświetlane z filmie powiązanym tematycznie, bądź dla użytkowników, którzy wyrazili zainteresowanie produktem.
Aby wyświetlać ten rodzaj reklamy, koniczne jest połączenie z Google Merchant Center.
Reklama w formie baneru, jest wyświetlana po prawej stronie wideo lub pod wideo.
Ten format reklamy jest dostępny wyłącznie an urządzeniach stacjonarnych.
Reklamy są wyświetlane na dole oglądanego filmu.
Zajmują 20% okna wyświetlanego wideo.
Widz ma możliwość zamknięcia reklamy za pomocą krzyżyka
Odpowiednio skonfigurowana kampania pozwala na wyświetlanie reklam nie wszystkim odbiorcom, tylko tym którzy realnie są zainteresowani określoną ofertą.
Wykorzystując możliwość konfiguracji kampanii jesteśmy w stanie przedstawić wartościowe treści potencjalnie zainteresowanym odbiorcom.
W przypadku biznesów lokalnych agencja może również wykorzystać możliwość ustalenia zasięgów reklamy aby w najlepszy sposób dotrzeć do bezpośrednio zainteresowanych ofertą klientów.
Kampanie YouTube Ads są idealnym sposobem na dotarcie do ogromnej grupy odbiorców. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam telewizyjnych reklamy YouTube Ads charakteryzują się większym zasięgiem, możliwością mierzalności, sposób targetowania oraz przystępnością cenową. Widz może dokonać szybkiej interakcji z daną reklamą przez kliknięcie i przejście bezpośrednio do strony reklamodawcy.
Korzyścią jest również możliwa analiza efektów reklamowych przy pomocy odpowiednich narzędzi możemy sprawdzić liczbę wyświetleń, kliknięć oraz konwersji. Reklamy YouTube Ads mogą być targetowanie na podstawie wielu zmiennych, takich jak demografia lub zainteresowania.
Należy również wrócić uwagę na niski koszt wyświetlanych reklam, którzy przeważnie wynosi między kilka a kilkanaście gorszy. W przypadku pominięcia reklamy przez użytkownika, opłata w ogóle nie zostaje naliczona.
W przypadku już istniejących kampanii, służymy pomocą w kwestii jej analizy oraz optymalizacji. W celu uzyskania najwyższego zwrotu z nakładów reklamowych bardzo ważnym aspektem jest odpowiednia konfiguracja parametrów reklamy.
Takie działanie ma na celu wykorzystanie budżetu reklamowego w możliwie najlepszy sposób dla reklamodawcy.
W przypadku braku własnych materiałów wideo służymy pełną pomocą w procesie ich tworzenia. Nasz zespół jest w stanie przygotować materiały wideo.
Posiadamy wiedzę, sprzęt oraz możliwości przygotowania profesjonalnych materiałów filmowych zarówno z materiałów pozyskanych od klienta jak również zaoferowanie własnej produkcji.
Dysponujemy wyszkolonym personelem zapewniając stworzenie wysokiej jakości wideo w formie tradycyjnej jak również z wykorzystaniem dronów.